Pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI.

Splošni in ostali pogoji poslovanja spletne prodajalne s shop so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2)

CENE

Vse cene so izražene v EUR oproščenim DDV-jem,saj smo davčni nezavezanec
Vse cene v spletni prodajalni bodi-lepa.si so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.
Cene veljajo do spremembe in jih lahko ponudnik spremeni brez predhodnega obvestila.

MOŽNOSTI PLAČILA

-Po povzetju : Plačate z gotovino, ko vam poštar dostavi pošiljko oz. ob vaši odsotnosti, vam pustijo obvestilo s katerim pošiljko poravnate na najbližnji pošti. Na pošti vas paket čaka 15 dni.


*pri pošiljkah z odkupnino Pošta Slovenija zaračuna provizijo za prenos kupnine (€1,05 )


DOSTAVA

Blago se odpremi v najkrajšnem možnem času. Trajanje dostave je odvisna od načina plačila.
-Če je plačilo po povzetju, se blago odpremi še isti dan ali najkasneje v dveh delovnih dneh.


Naročeno blago dostavlja Pošta Slovenija .



VRAČILA IN ZAMENJAVE

Če z naročenim artiklom niste zadovoljni, ga lahko v roku 14 dneh vrnete (šteje se od datuma, kadar vaša pošiljka prispe na vaš naslov).
Blago mora biti zapakirano v originalni embalaži, nepoškodovano .Priložiti morate račun, ki ste ga prejeli ob pošiljki ter obrazec za odstopanje od pogodbe (<--- kliknite na besedilo za obrazec) v kolikor želite vračilo kupnine.
Če blago izpolnjuje vse zgoraj naštete pogoje, vam lahko izdelek zamenjamo za drug izdelek ali povrnemo kupnino izdelka na vaš TRR račun, nemudoma oziroma najkasneje v 14 (štirinajstih) dneh.
V kolikor želite zamenjavo, morate napisati na račun izdelek, ki želite, da vam ponovno pošljemo.
Poštne stroške vračila in potne stroške morebitne zamenjave, krije kupec.


POMEMBNO: Ko vračate pošiljko, ne pošiljajte s storitvijo odkupnine, ker tovrstnih pošiljk zaradi možnosti zlorab, ne prevzemamo!!!

Vrnjeno blago pošljite na naslov:
Jelena Grzetič s.p
Semedela 50b
6000 Koper

NAROČILO

Kupec ob nakupu potrjuje, da je v celoti seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja spletne trgovine www.topartikli.si in da se z njimi strinja.

Ob nakupu, morate posredovati naslednje podatke:
-Ime in priimek
-Naslov dostave
-Pošto in poštno številko
-Telefonsko številko (ni obvezno)
-Email

Spletna trgovina s shop bo osebne podatke uporabila izključno za potrebe izpolnitve naročila in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

STVARNA NAPAKA

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila
Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.


Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.


PRITOŽBE IN SPORI
S shop spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
S shop se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem S shop lahko po elektronski pošti na sshopsi123@gmail.com. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova najmad123@gmail.com. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.Bodi lepa se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem.
Zato si S shop prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!